Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (in continuare denumit „Regulamentul GDPR”) aplicabil din data de 25 mai 2018, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati prin utilizarea site-ului nostru in acord cu prevederile Regulamentului GDPR.
Operatorul datelor cu caracter personal este PUB&PRINT SOCIAL MEDIA SRL, avand sediul social in mun Focsani, Fdt. Comisia Centrala nr. 72-74B,jud. Vrancea inregistrata la Oficiul Registrului Comertului din Vrancea sub nr. J39/1041/2022, Cod Unic de Inregistrare 46921500, si urmatoarele date de contacat: tel/fax 0723604317 si e-mail: office@firme-societati.ro .
Datele personale reprezinta orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locație, un identificator online sau unul sau mai mulți factori specifici fizici, fiziologici, genetici, mentali, economici, culturali sau sociali ai acelei persoane fizice.
Masuri de protectie a datelor personale
Pentru protectia datelor personale, am adoptat si implementat politici si proceduri de securitate, am luat masuri tehnice si organizatorice impotriva accesului neautorizat, pierderii sau divulgarii ilicite, distrugerii neautorizate.
Masurile adoptate, precum limitarea accesului la datele dumneavoastra cu caracter personal la persoanele care au nevoie sa le cunoasca,securizarea accesului la fisierele si aplicatiile care contin date personale, criptarea documentelor care contin date personale, revizuirea periodica a Politicilor si Procedurilor destinate asigurarii securitatii si confidentialitatii datelor, sunt verificate in mod regulat si sunt adaptate constant in conformitate cu legislatia in vigoare si standardele impuse de tehnica de actualitate aplicabila.
Solicitam clientilor persoane fizice datele cu caracter personal, in scopul incheierii sau executarii contractelor de prestari servicii, pregatirea documentatiei necesare operatiunilor la Oficiul Registrului Comertului, consultanta cu privire la operatiunile dorite a fi inregistrate la Registrul Comertului, pentru a raspunde la solicitarile aduse la cunostinta prin formularul de contact existent pe site-ul web, precum si pentru indeplinirea mandatelor incredintate pentru aceste operatiuni.
Colectam si prelucram datele personale ale persoanelor care ne contacteaza telefonic, prin intermediul site-ului web, sau prin e-mail, referitor la orice solicitari, sesizari . In acest caz, prelucram informatii precum numele, prenumele, adresa de e-mail sau numarul de telefon, si vom folosi aceste date doar in scopul raspunsului la solicitarea respectiva.
Protejarea sferei private in timpul navigarii pe site-ul web reprezinta pentru Operator un aspect extrem de important, motiv pentru care incercam sa aiguram transparenta si sa oferim vizitatorilor controlul datelor pe care le furnizeaza.
Datele personale colectate prin intermediul site-ului web le utilizam pentru a asigura functionarea corecta a site-ului, dezvoltarea constanta a continutului acestuia, monitorizarea traficului, imbunatatirea performantei, personalizarea serviciilor oferite, asigurarea utilitatii si eficientei prezentei online, precum si pentru respectarea obligatiilor legale care ne revin.
Daca doriti sa aflati cum va prelucram datele atunci cand vizitati pagina web, prin utilizarea modulelor de tip cookie.
Utilizarea datelor cu caracter personal
Legea ne permite sa utilizam, stocam si sa prelucram date cu caracter personal ( nume, prenume, adresa de posta electronica, numar de telefon, etc…)in baza interesului legitim sau al unui temei juridic.
Inainte de orice prelucrare, ne asiguram ca datele pe care le colectam si le procesam sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar pentru scopurile prelucrarii, analizand temeinicia acestora in conformitate cu principiile Regulamentului general privind protectia datelor.
In masura in care, potrivit legii, este necesar consimtamantul persoanei vizate, vom obtine acest consimtamant cu ocazia initierii relatiei cu clientii/persoanele vizate.
Prelucram datele personale astfel:
- Pentru prestarea serviciilor profesionale;
- Pentru incheierea si executarea contractelor de colaborare sau de furnizare servicii;
- Prelucram date personale in scopul administrarii site-ului, sistemelor si aplicatiilor utilizate ( platforma);
- Pentru redactarea inscrisurilor si efectuarea diverselor activitati in interesul clientului (persoana vizata);
- Prelucram date cu caracter personal ca parte a procesului de monitorizare a securitatii, de exemplu scanarea automata a mesajelor electronice;
- Comunicarea prin e-mail, telefon, platforma prin care vom automatiza operatiunile la Registrul Comertului, sau orice alta modalitate de contact, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, pentru a va transmite documente sau materiale aferente serviciilor prestate;
- Indeplinirea obligatiilor legale privind arhivarea informatiilor si documentelor;
- Conformarea cu reguli sau reglementari interne, proceduri, politici sau practici generale aplicabile Operatorului sau partenerilor.
- Perioada de pastrare a datelor personale
Datele cu caracter personal pe care le colectam le vom pastra doar pe durata de timp necesara prestarii serviciilor, precum si ulterior, in vederea conformarii cu obligatiile legale de pastrare a informatiilor aplicabile, raportandu-ne la un termen maxim de 10 ani de la incetarea relatiei contractuale cu persoana vizata. Putem, de asemenea, sa pastram datele dumneavoastra pentru o perioada mai lunga de timp, ca parte a obligatiilor legale ce ne revin, datele astfel stocate fiind limitate la ceea ce este strict necesar.
Pentru a determina perioada de stocare a datelor, vom tine cont de durata contractuala, conformarea cu obligatiile legale de pastrare a informatiilor, precum si de termenul general de prescriptie de 3 ani prevazut in Noul Cod Civil.
Divulgarea datelor cu caracter personal
Datele pe care le colectam sunt utilizate in principal pentru a asigura performanta serviciilor oferite. Cu toate acestea, din motive tehnice sau legale, putem dezvalui datele dumneavoastra catre anumiti destinatari, pentru scopurile mentionate de la caz la caz, asigurandu-ne contractual sau prin acorduri ca acestia au la randul lor dezvoltate politici, proceduri, masuri tehnice si organizatorice care sa asigure protectia si securitatea datelor personale.
Vom divulga datele personale catre urmatorii destinatari, enumerati cu titlu de exemplu:
- ONRC;
- Furnizori de servicii (IT, administrarea si intretinerea site-ului web, curierat, servicii tehnice, servicii de plata);
- Cabinet de avocat;
- Autoritati publice, organe judiciare, birouri notariale, consultanti externi, alte institutii financiar-bancare;
- Cand ne revine obligatia legala de dezvaluire sau consideram cu buna credinta ca este necesar (autoritati publice, in contexul investigatiilor, atunci cand exista o situatie de urgenta care implica sanatatea sau integritatea fizica a unei persoane).
Avand in vedere serviciile pe care le oferim, nu transferam date cu caracter personal transfrontalier, in tari din afara Uniunii Europene sau Spatiului Economic European si in tari care nu detin o legislatie care sa ofere protectie specifica pentru datele cu caracter personal.
Drepturile persoanelor vizate
In calitate de persoana vizata, beneficiati de urmatoarele drepturi:
- Dreptul la informare – puteti solicita informatii despre datele personale pe care le colectam, despre cum cum sunt procesate si catre cine sunt furnizate/comunicate;
- Dreptul la rectificare – aveti dreptul de a solicita sa corectam orice informatie pe care o considerati ca fiind inexacta. Totodata, aveti dreptul de a ne solicita sa completam informatiile pe care le considerati incomplete;
- Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care pastrarea acestora nu mai este necesara, prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii – puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contestati exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul de opozitie – puteti sa va opuneti, in orice moment, din motive legate de situatia particulara, ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari bazate pe interesul public sau pe interesul nostru legitim, inclusiv prelucrarii in scopul marketingului direct sau prin crearea de profiluri;
- Dreptul la portabilitatea datelor – puteti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ati furnizat, intr-un format care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca respectivele date sa fie transmise altei persoane juridice;
- Dreptul de a depune plangere – in cazul in care persoana vizata considera ca drepturile de care beneficiaza au fost incalcate, aceasta poate depune oricand o plangere sau o sesizare in acest sens la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, tel: +40 318 059 602, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, persoanele vizate se pot adresa justiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de legislatia aplicabila in domeniul datelor cu caracter personal.;
- Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dvs., vi-l puteti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
Va puteti exercita toate aceste drepturi in mod gratuit, respectand principiul proportionalitatii, trimitandu-ne orice solicitare pe adresa de email office@firme-societati.ro .
Ne asumam angajamentul de a va raspunde intr-un termen rezonabil oricarei solicitari referitoare la exercitarea drepturilor de care beneficiati. In cazul unor cereri vadit nefondate sau excesive, in special din cauza caracterului lor repetitiv, ne rezervam dreptul de a solicita plata unor taxe rezonabile care sa tina cont de costurile administrative suportate sau de a refuza sa dam curs solicitarilor.
Modificari ale prezentei Politici
Ne rezervam dreptul de a revizui si de a actualiza aceasta Politica periodic. In situatiile care impun, va vom informa sau va vom solicita consimtamantul. Va sfatuim sa verificati in mod regulat aceasta pagina pentru orice modificari sau actualizari.